Main Article Content
Article Details
Akaike H. (1973) Information Theory and an Extension of the Maximum Likelihood Principle, [w:] Petrov B. N., Csáki F. (red.) Proceeding of the 2nd International Symposium on Information Theory, Budapest, Hungary, 267-281. Ponownie opublikowane [w:] Kotz S., Johnson N. L. (red.) (1992) Breakthroughs in Statistics, Springer-Verlag New Jork, 610-624. (Crossref)
Jałowiecki P., Surtel I. (2017) Zróżnicowanie konsumpcji wyrobów alkoholowych w Europie. Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 19(5), 100-105.
KPMG (2018) Rynek wyrobów luksusowych w Polsce. https://home.kpmg/content/dam/kpmg/pl/pdf/2018/11/pl-Rynek-dobr-luksusowych-w-Polsce-2018.pdf [dostęp: 10.10.2019].
Nicholls J. (2012) Everyday, Everywhere: Alcohol Marketing and Social Media—Current Trends, Alcohol and Alcoholism, 47(4), 486-493. (Crossref)
Perlman F. J. A. (2010) Drinking in Transition: Trends in Alcohol Consumption in Russia 1994-2004, BMC Public Health, 10, 691. (Crossref)
Rossow I., Mäkelä P., Kerr W. (2014) The Collectivity of Changes in Alcohol Consumption Revisited. Addiction, 109(9), 1447-1455. (Crossref)
Statista (2019) Alcoholic Beverages Market in Europe - Statistics and Facts. Statista Research Department. https://www.statista.com/topics/3932/alcohol-market-in-europe/ [dostęp: 10.10.2019].
Downloads
- Piotr Jałowiecki, Michał Gostkowski, Krzysztof Zmarzłowski, Tomasz Woźniakowski, PRODUCTIVITY PARADOX IN SELECTED SECTORS OF AGRI-FOOD PRODUCTION BRANCH IN POLAND , Metody Ilościowe w Badaniach Ekonomicznych: Tom 19 Nr 4 (2018)
- Piotr Jałowiecki, IS PRODUCTIVITY PARADOX RELATED TO LOGISTICS? RESEARCH ON POLISH AGRI-FOOD INDUSTRY , Metody Ilościowe w Badaniach Ekonomicznych: Tom 19 Nr 1 (2018)
- Krzysztof Gajowniczek, Michał Gostkowski, Piotr Jałowiecki, PORÓWNANIE MODELU REGRESJI WIELORAKIEJ ORAZ DRZEWA REGRESYJNEGO NA PRZYKŁADZIE INDEKSU KORUPCJI , Metody Ilościowe w Badaniach Ekonomicznych: Tom 15 Nr 3 (2014)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.
Publikowane artykuły dostępne są na warunkach Open Access na zasadach licencji Creative Commons CC BY-NC – do celów niekomercyjnych udostępnione materiały mogą być kopiowane, drukowane i rozpowszechniane. Autorzy ponoszą opłatę za opublikowanie artykułu.