SPATIAL GRAPHIC INTERPRETATION OF THE FOSTER-HART FORMULA
Main Article Content
Abstrakt
Article Details
Jak cytować
Halicki, M., & Kwater, T. (2017). SPATIAL GRAPHIC INTERPRETATION OF THE FOSTER-HART FORMULA. Metody Ilościowe W Badaniach Ekonomicznych, 18(1), 38–47. https://doi.org/10.22630/MIBE.2017.18.1.04
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Inne teksty tego samego autora
- Michał Gostkowski, Ewelina Porowska, Marcin Halicki, Prognozowanie liczby pasażerów transportu lotniczego w Polsce , Metody Ilościowe w Badaniach Ekonomicznych: Tom 22 Nr 2 (2021)
- Marcin Halicki, Tadeusz Kwater, THE FOSTER-HART FORMULA FOR CASES OF SUPPLY CHAIN PROJECTS WITH VARIOUS CONSTRAINTS , Metody Ilościowe w Badaniach Ekonomicznych: Tom 20 Nr 1 (2019)
- Marcin Halicki, Tadeusz Kwater, SIMULATION RESEARCH IN THE PROCESS OF DETERMINATION OF STOCK PRICES USING A MODIFIED GORDON GROWTH MODEL , Metody Ilościowe w Badaniach Ekonomicznych: Tom 19 Nr 1 (2018)
- Marcin Halicki, Tadeusz Kwater, THE USE OF AN ARTIFICIAL NEURAL NETWORK IN THE PROCESS OF CHOOSING THE PROJECT SUPPLY CHAIN BY THE PRINCIPAL CONTRACTOR , Metody Ilościowe w Badaniach Ekonomicznych: Tom 20 Nr 3 (2019)
- Marcin Halicki, Tadeusz Kwater, ARTIFICIAL NEURAL NETWORK SUPPORTING THE PROCESS OF INVESTING ON THE FOREIGN STOCK EXCHANGES , Metody Ilościowe w Badaniach Ekonomicznych: Tom 16 Nr 1 (2015)
- Marcin Halicki, Tadeusz Kwater, APPLICATION OF ARTIFICIAL NEURAL NETWORK SUPPORTING THE PROCESS OF PORTFOLIO MANAGEMENT IN TERMS OF TIME INVESTMENT ON THE WARSAW STOCK EXCHANGE , Metody Ilościowe w Badaniach Ekonomicznych: Tom 15 Nr 2 (2014)
- Tadeusz Kwater, THE APPLICATION OF NASH GAME FOR DETERMINE . OF CONTROLLING MULTIDIMENSIONAL OBJECTS , Metody Ilościowe w Badaniach Ekonomicznych: Tom 14 Nr 1 (2013)
Licencja
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.
Publikowane artykuły dostępne są na warunkach Open Access na zasadach licencji Creative Commons CC BY-NC – do celów niekomercyjnych udostępnione materiały mogą być kopiowane, drukowane i rozpowszechniane. Autorzy ponoszą opłatę za opublikowanie artykułu.