COSTS AS A DETERMINANT OF CHOICE OF DISTRIBUTION CHANNEL IN A DIY ENTERPRISE
Main Article Content
Abstrakt
Article Details
Jak cytować
Jarzębowski, S., & Bezat, N. (2017). COSTS AS A DETERMINANT OF CHOICE OF DISTRIBUTION CHANNEL IN A DIY ENTERPRISE. Metody Ilościowe W Badaniach Ekonomicznych, 18(3), 429–439. https://doi.org/10.22630/MIBE.2017.18.3.40
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Inne teksty tego samego autora
- Sebastian Jarzębowski, Natalia Bezat, FACTORS DETERMINING POLAND – SOUTH KOREA TRADE IN SUGAR CONFECTIONERY , Metody Ilościowe w Badaniach Ekonomicznych: Tom 19 Nr 4 (2018)
- Sebastian Jarzębowski, PARAMETRIC AND NON-PARAMETRIC EFFICIENCY MEASUREMENT – THE COMPARISON OF RESULTS , Metody Ilościowe w Badaniach Ekonomicznych: Tom 14 Nr 1 (2013)
- Sebastian Jarzębowski, EFFICIENCY AND RETURNS TO SCALE – A CONCEPT OF USING DETERMINISTIC APPROACH , Metody Ilościowe w Badaniach Ekonomicznych: Tom 15 Nr 2 (2014)
Licencja
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.
Publikowane artykuły dostępne są na warunkach Open Access na zasadach licencji Creative Commons CC BY-NC – do celów niekomercyjnych udostępnione materiały mogą być kopiowane, drukowane i rozpowszechniane. Autorzy ponoszą opłatę za opublikowanie artykułu.