Modelowanie procesu negocjacji w pośredniczących firmach handlowych

Main Article Content

Viktoriia Gromova
Zofia Wilimowska


Słowa kluczowe : zarządzanie cenami; decyzje; przedsiębiorstwa pośredniczące; drzewo decyzyjne; algorytm
Abstrakt
Cena, tworząc ścisłe relacje między różnymi przedsiębiorstwami i ich jednostkami odgrywa ważną rolę. W artykule rozważają się sytuacje negocjacyjne w pośredniczących przedsiębiorstwach sektora MSP, gdzie zarządzanie ceną jest realizowane przy pomocy zaproponowanego modelu procesu negocjacji przedstawionego w formie drzewa decyzyjnego. Jego głównymi elementami są: cena podstawowa, węzły - ceny produktu (zbioru produktów), uwzględniające opusty (rabaty, bonusy, prolongaty). Proces wyboru odpowiedniej ścieżki w drzewie decyzyjnym uwzględnia losowy charakter występowania sytuacji negocjacyjnych

Article Details

Jak cytować
Gromova, V., & Wilimowska, Z. (2011). Modelowanie procesu negocjacji w pośredniczących firmach handlowych. Metody Ilościowe W Badaniach Ekonomicznych, 12(2), 158–167. Pobrano z https://qme.sggw.edu.pl/article/view/3122
Statystyki

Downloads

Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty