The importance of demographic variables in the modeling of food demand
Main Article Content
Abstrakt
The general objective of this research is to assess the impact ofdemographic variables on food demand in Poland. The empirical analysis ofthis paper is based on the household data, collected by GUS (CentralStatistical Office) in the years 2001-2004 (household budget data)
Article Details
Jak cytować
Dudek, H. (2010). The importance of demographic variables in the modeling of food demand. Metody Ilościowe W Badaniach Ekonomicznych, 11(1), 60–69. Pobrano z https://qme.sggw.edu.pl/article/view/3048
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Podobne artykuły
- Michał Gostkowski, ANALIZA POPYTU KONSUMPCYJNEGO Z WYKORZYSTANIEM MODELU AIDS , Metody Ilościowe w Badaniach Ekonomicznych: Tom 16 Nr 3 (2015)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Inne teksty tego samego autora
- Aleksandra Dorosz, Hanna Dudek, SPOŻYCIE OWOCÓW W POLSCE – ANALIZA NA PODSTAWIE JEDNORÓWNANIOWYCH NIELINIOWYCH MODELI EKONOMETRYCZNYCH , Metody Ilościowe w Badaniach Ekonomicznych: Tom 21 Nr 1 (2020)
- Hanna Dudek, Deprywacja materialna polskich gospodarstw domowych w pierwszym roku pandemii COVID-19 , Metody Ilościowe w Badaniach Ekonomicznych: Tom 22 Nr 3 (2021)
- Jan Malchar, Hanna Dudek, MIKROEKONOMETRYCZNE MODELOWANIE ZAWIERANIA UMÓW KREDYTOWYCH NA CELE KONSUMPCYJNE , Metody Ilościowe w Badaniach Ekonomicznych: Tom 20 Nr 2 (2019)
- Hanna Dudek, OCENA TRUDNOŚCI FINANSOWYCH W ZAKRESIE NABYWANIA ŻYWNOŚCI – ZASTOSOWANIE MODELU PROBITOWEGO ZE ZMIENNYMI EFEKTAMI , Metody Ilościowe w Badaniach Ekonomicznych: Tom 17 Nr 1 (2016)
- Hanna Dudek, ECONOMIES OF SCALES IN EU HOUSEHOLD CONSUMPTION – SOME REMARKS BASED ON A COUNTRY-LEVEL ANALYSIS. , Metody Ilościowe w Badaniach Ekonomicznych: Tom 15 Nr 2 (2014)
Licencja
Publikowane artykuły dostępne są na warunkach Open Access na zasadach licencji Creative Commons CC BY-NC – do celów niekomercyjnych udostępnione materiały mogą być kopiowane, drukowane i rozpowszechniane. Autorzy ponoszą opłatę za opublikowanie artykułu.