Próba wyznaczenia psychograficznych modeli konsumpcji żywności ekologicznej metodą regresji logit
Main Article Content
Słowa kluczowe
:
model logitowy; ekononsumpcja
Abstrakt
W pracy przedstawiono wyniki badań, których celem było ustalenie relacji występujących pomiędzy typami konsumpcji żywności ekologicznej a cechami psychograficznymi, kształtującymi zachowania żywieniowe polskiego konsumenta, z wykorzystaniem metody regresji logitowej jako narzędzia analizy ilościowej wyników tych badań. Analiza wyników regresji logitowej pozwoliła na wyznaczenie określonych modeli zachowań konsumentów na rynku żywności ekologicznej za pomocą cech psychograficznych
Article Details
Jak cytować
Cichocka, I., & Wojnar, J. (2010). Próba wyznaczenia psychograficznych modeli konsumpcji żywności ekologicznej metodą regresji logit. Metody Ilościowe W Badaniach Ekonomicznych, 11(2), 112–119. Pobrano z https://qme.sggw.edu.pl/article/view/3074
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Inne teksty tego samego autora
- Jolanta Wojnar, Wojciech Zieliński, ANALIZA WSKAŹNIKA ZATRUDNIENIA W KRAJACH NOWEJ UE Z WYKORZYSTANIEM FPCA , Metody Ilościowe w Badaniach Ekonomicznych: Tom 19 Nr 2 (2018)
- Jolanta Wojnar, ANALIZA PORÓWNAWCZA MODELOWANIA LOGITOWEGO I LINIOWEJ FUNKCJI DYSKRYMINACYJNEJ W OCENIE RYZYKA UPADŁOŚCI SPÓŁEK GIEŁDOWYCH , Metody Ilościowe w Badaniach Ekonomicznych: Tom 16 Nr 4 (2015)
- Jolanta Wojnar, Beata Kasprzyk, Analiza dyskryminacji w identyfikacji dobrobytu ekonomicznego gospodarstw domowych w województwie podkarpackim , Metody Ilościowe w Badaniach Ekonomicznych: Tom 12 Nr 2 (2011)
- Beata Kasprzyk, Jolanta Wojnar, APPLICATION OF LOGISTIC REGRESSION IN THE SUBJECTIVE ASSESSMENT OF THE QUALITY OF LIFE OF POLES. , Metody Ilościowe w Badaniach Ekonomicznych: Tom 14 Nr 1 (2013)
Licencja
Publikowane artykuły dostępne są na warunkach Open Access na zasadach licencji Creative Commons CC BY-NC – do celów niekomercyjnych udostępnione materiały mogą być kopiowane, drukowane i rozpowszechniane. Autorzy ponoszą opłatę za opublikowanie artykułu.