Próba wyznaczenia psychograficznych modeli konsumpcji żywności ekologicznej metodą regresji logit

Main Article Content

Izabela Cichocka
Jolanta Wojnar


Słowa kluczowe : model logitowy; ekononsumpcja
Abstrakt
W pracy przedstawiono wyniki badań, których celem było ustalenie relacji występujących pomiędzy typami konsumpcji żywności ekologicznej a cechami psychograficznymi, kształtującymi zachowania żywieniowe polskiego konsumenta, z wykorzystaniem metody regresji logitowej jako narzędzia analizy ilościowej wyników tych badań. Analiza wyników regresji logitowej pozwoliła na wyznaczenie określonych modeli zachowań konsumentów na rynku żywności ekologicznej za pomocą cech psychograficznych

Article Details

Jak cytować
Cichocka, I., & Wojnar, J. (2010). Próba wyznaczenia psychograficznych modeli konsumpcji żywności ekologicznej metodą regresji logit. Metody Ilościowe W Badaniach Ekonomicznych, 11(2), 112–119. Pobrano z https://qme.sggw.edu.pl/article/view/3074
Statystyki

Downloads

Download data is not yet available.