Ocena konkurencyjności międzynarodowej polskiej branży mięsnej w oparciu o koncepcję atrakcyjności i pozycji rynkowej

Main Article Content

Jacek Strojny
Karol Kukuła


Słowa kluczowe : konkurencyjność międzynarodowa; sektor mięsny; metoda macierzowa
Abstrakt
Podmiotem studiów nad konkurencyjnością najczęściej jest przedsiębiorstwo bądź gospodarka narodowa – rzadziej problematyka ta podejmowana jest w odniesieniu do branży. Niniejsze opracowanie koncentruje się na problematyce związanej z konkurencyjnością międzynarodową sektora gospodarki. Badania takie są pomocne w identyfikacji i ocenie znaczenia czynników, które determinują relacje konkurencyjne w branży. Celem badań jest oszacowanie pozycji konkurencyjnej produktów polskiego sektora mięsnego na rynku międzynarodowym. Do kwantyfikacji wykorzystano koncepcję macierzy atrakcyjności i pozycji rynkowej.

Article Details

Jak cytować
Strojny, J., & Kukuła, K. (2010). Ocena konkurencyjności międzynarodowej polskiej branży mięsnej w oparciu o koncepcję atrakcyjności i pozycji rynkowej. Metody Ilościowe W Badaniach Ekonomicznych, 11(2), 171–180. Pobrano z https://qme.sggw.edu.pl/article/view/3080
Statystyki

Downloads

Download data is not yet available.