Ocena statystyczna rynku usług gastronomicznych w Polsce
Main Article Content
Słowa kluczowe
:
analiza skupień; gastronomia; taksonomia
Abstrakt
Celem artykułu jest ocena rozwoju usług gastronomicznych w Polsce. Zaprezentowano w nim zróżnicowanie poziomu rozwoju w poszczególnych regionach i województwach. Wykorzystano do tego analizę skupień, taksonomię, liniową funkcję trendu i dynamikę zmian.
Article Details
Jak cytować
Urban, S., & Kowalska, A. (2012). Ocena statystyczna rynku usług gastronomicznych w Polsce. Metody Ilościowe W Badaniach Ekonomicznych, 13(3), 232–242. Pobrano z https://qme.sggw.edu.pl/article/view/3565
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Podobne artykuły
- Jan Zawadzki, Maria Szmuksta-Zawadzka, O metodzie prognozowania brakujących danych w dziennych szeregach czasowych z lukami systematycznymi , Metody Ilościowe w Badaniach Ekonomicznych: Tom 13 Nr 3 (2012)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Inne teksty tego samego autora
- Stanisław Urban, Zastosowanie metod matematycznych w ekonomice rolnictwa , Metody Ilościowe w Badaniach Ekonomicznych: Tom 12 Nr 2 (2011)
Licencja
Publikowane artykuły dostępne są na warunkach Open Access na zasadach licencji Creative Commons CC BY-NC – do celów niekomercyjnych udostępnione materiały mogą być kopiowane, drukowane i rozpowszechniane. Autorzy ponoszą opłatę za opublikowanie artykułu.