Pomiar oczekiwanej i postrzeganej jakości usług transportowych
Main Article Content
Słowa kluczowe
:
logistyka miejska; jakość obsługi; metoda Servqual; analiza czynnikowa
Abstrakt
W wielu miastach na świecie możliwość szybkiego przemieszczania się z jednego miejsca do drugiego jest synonimem poziomu i jakości życia. W pracy do badania relacji pomiędzy oczekiwaną i postrzeganą jakością komunalnych usług transportowych zastosowano metodę Servqual oraz analizę czynnikową. Do badań jakości usług transportowych wytypowano trzy miasta średniej wielkości. Wybór miast tej wielkości podyktowany był możliwościami niskonakładowego wprowadzenia usprawnień w obszarze logistyki miejskiej w przypadku miast tej wielkości
Article Details
Jak cytować
Cheba, K. (2011). Pomiar oczekiwanej i postrzeganej jakości usług transportowych. Metody Ilościowe W Badaniach Ekonomicznych, 12(2), 112–121. Pobrano z https://qme.sggw.edu.pl/article/view/3118
Statystyki
Downloads
Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Inne teksty tego samego autora
- Katarzyna Cheba, ZASTOSOWANIE TAKSONOMII RELATYWNEJ DO BADANIA SKUTECZNOŚCI STRATEGII KORPORACJI JAPOŃSKICH W GOSPODARCE ŚWIATOWEJ , Metody Ilościowe w Badaniach Ekonomicznych: Tom 18 Nr 2 (2017)
- Katarzyna Cheba, Maja Kiba-Janiak, Przestrzenne zróżnicowanie wybranych wskaźników poziomu życia mieszkańców miast średniej wielkości a system logistyczny miasta , Metody Ilościowe w Badaniach Ekonomicznych: Tom 11 Nr 2 (2010)
- Katarzyna Cheba, POLISH TECHNOLOGY PARKS AND REGIONAL DEVELOPMENT: ARE THEY EFFECYIVE? , Metody Ilościowe w Badaniach Ekonomicznych: Tom 14 Nr 1 (2013)
Licencja
Publikowane artykuły dostępne są na warunkach Open Access na zasadach licencji Creative Commons CC BY-NC – do celów niekomercyjnych udostępnione materiały mogą być kopiowane, drukowane i rozpowszechniane. Autorzy ponoszą opłatę za opublikowanie artykułu.