Pomiar oczekiwanej i postrzeganej jakości usług transportowych

Main Article Content

Katarzyna Cheba


Słowa kluczowe : logistyka miejska; jakość obsługi; metoda Servqual; analiza czynnikowa
Abstrakt
W wielu miastach na świecie możliwość szybkiego przemieszczania się z jednego miejsca do drugiego jest synonimem poziomu i jakości życia. W pracy do badania relacji pomiędzy oczekiwaną i postrzeganą jakością komunalnych usług transportowych zastosowano metodę Servqual oraz analizę czynnikową. Do badań jakości usług transportowych wytypowano trzy miasta średniej wielkości. Wybór miast tej wielkości podyktowany był możliwościami niskonakładowego wprowadzenia usprawnień w obszarze logistyki miejskiej w przypadku miast tej wielkości

Article Details

Jak cytować
Cheba, K. (2011). Pomiar oczekiwanej i postrzeganej jakości usług transportowych. Metody Ilościowe W Badaniach Ekonomicznych, 12(2), 112–121. Pobrano z https://qme.sggw.edu.pl/article/view/3118
Statystyki

Downloads

Download data is not yet available.