ZASTOSOWANIE TECHNIK EKSPLORACJI TEKSTU DO ANALIZY OPINII KONSUMENCKICH

Main Article Content

Tomasz Ząbkowski
Marcin Olszewski


Słowa kluczowe : eksploracja tekstu; reguły asocjacyjne; opinie konsumenckie
Abstrakt
W niniejszej publikacji zaproponowano jedną z metod eksploracji danych – reguły asocjacyjne do wykrycia zależności w opiniach konsumenckich, na przykładzie opinii jednego z hoteli amerykańskich. Wykorzystanie tej techniki wynikało m.in. z dużej ilości dostępnych danych oraz faktu, że otrzymane reguły w sposób niezwykle czytelny prezentują zależności znalezione w danych. W badaniu odkryto szereg reguł, które mogą stanowić cenne źródło informacji o jakości usług oraz postrzeganiu obiektu przez klientów korzystających z usług hotelowych.

Article Details

Jak cytować
Ząbkowski, T., & Olszewski, M. (2014). ZASTOSOWANIE TECHNIK EKSPLORACJI TEKSTU DO ANALIZY OPINII KONSUMENCKICH. Metody Ilościowe W Badaniach Ekonomicznych, 15(4), 101–110. Pobrano z https://qme.sggw.edu.pl/article/view/3734
Statystyki

Downloads

Download data is not yet available.