Badanie atrakcyjności oferty dostępu do internetu za pomocą analizy gradacyjnej

Main Article Content

Wiesław Szczesny
Tomasz Ząbkowski


Słowa kluczowe : analiza gradacyjna; Internet; mapy nadreprezentacji
Abstrakt
Celem badań była analiza atrakcyjności oferty dostępu do mobilnego Internetu wśród klientów. W pracy wykorzystano podejście gradacyjne do wizualnej prezentacji danych oraz dokonania oceny podobieństwa pakietów pod względem ceny w różnych grupach wiekowych klientów. Pozwoliło to sformułować wnioski, że atrakcyjność oferty dostępu do mobilnego Internetu różni się w zależności od grupy wiekowej klientów oraz kategorii dochodowej. Jednocześnie badanie pozwoliło zidentyfikować segmenty nabywców o podobnych cechach.

Article Details

Jak cytować
Szczesny, W., & Ząbkowski, T. (2012). Badanie atrakcyjności oferty dostępu do internetu za pomocą analizy gradacyjnej. Metody Ilościowe W Badaniach Ekonomicznych, 13(3), 276–287. Pobrano z https://qme.sggw.edu.pl/article/view/3569
Statystyki

Downloads

Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Inne teksty tego samego autora
<< < 1 2